Assalamualaikum wbt & Salam 1Malaysia


Setelah melayari laman ini, para pembaca akan tertakluk pada segala penafian seperti berikut :

1) Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan sebarang kerugian yang dialami oleh para pembaca dalam mengaplikasikan sesuatu yang dinyatakan atau tertulis di dalam sebarang artikel yang dihasilkan di dalam blog ini.

2) sebarang artikel yang ditulis di laman blog ini telah diletakkan sumber dari mana ia di perolehi. Pemilik blog akan memadam sesebuah artikel sekiranya di minta oleh pemilik artikel sebenar.

3) SEBARANG BENTUK ARTIKEL, INFORMASI ATAU GAMBAR YANG DIMILIKI OLEH PEMILIK BLOG INI BOLEH DIGUNAPAKAI OLEH PARA BLOGGER LAIN TANPA MEMERLUKAN KATA KEBENARAN TETAPI PERLULAH DILETAKKAN PAUTAN KE BLOG INI.

4) Sebarang komen dan pendapat yang dilontarkan oleh para pembaca blog ini sama ada yang membina atau sebaliknya dalam sesuatu adalah dipertanggungjawabkan kepada mereka sendiri. Pihak pemilik blog tidak akan bertanggungjawab dengan segala hujah pendapat dan komen mereka tersebut.

Segala penafian yang telah termaktub bagi blog ini mungkin akan berubah mengikut keadaan situasi semasa dan akan dikemaskini dari semasa ke semasa.

SEKIAN

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: